Pitkästä aikaa päästiin Takun kanssa torstaina pienryhmätreeneihin, ilman lämpötilakin kohtuullinen, +21. Jamppa oli rakentanut kivan juoksuradan jossa päästiin testaamaan meidän takaaleikkauksia tai lähinnä mun... Takullahan ei niissä ole mitään ongelmaa, mä en vaan osaa niitä käyttää. Takulla oli treeneissä tosi hyvä fiilis, sekä kepit että keinu molemmat menivät tosi hyvin, palkkasin molemmilla. Rataa muutenkin edettiin tosi vauhdikkaasti, suorilla Taku meni lujaa, niin ettei mulla ollut mitään jakoa pysyä perässä. Hyvin kuitenkin Taku kääntyi takaa ohjauksella. Kiva treeni :)

Seuraavana aamuna menin Milon kanssa omatoimisesti samaa rataa, Milo ei mennyt ihan niin hyvin... mutta suorat mentiin lujaa ja jopa käännyttiin suoran jälkeen takaaohjauksella hypylle, mikä oli kyllä jotain mitä Milo ei olisi vuosi sitten harkinnutkaan. Näitä sitten vahvistelin... harmittaa vaan kun Milon nopeus menee hieman hukkaan kun se ei osaa jarruttaa ajoissa ja aina kurvit menee helposti hieman tököiksi ja siinä se suoranopeuden hyöty sitten menikin, mutta sitähän saa mitä vahvistaa... pentuna mentiin paaaaljon suoraa. Kontaktit oli tosi hyvät!

Takun kanssa olen nyt ottanut noudon opettelun työn alle sen hypyn kautta ja se tuntuu toimivan! Nyt jo Takulla näytti olevan hauskaa noudettaessa, jos tämä nyt jatkuisi, niin katsotaan missä mennään syksymmällä. Samalla huomaa, että syksy on tulossa kun mun tekee taas mieli ilmoittaa Miloa sinne VOIVOI-kokeeseen, tosin, en kyllä jaksaisi sinne yhtään treenata... katsotaan.